Dieta ketogeniczna

Dieta KETO

Dieta ketogeniczna składa się w 70-80% z tłuszczów, 15-25% to proteiny i węglowodany (5-7%). Jak to możliwe, że przy tak dużej ilości tłuszczu zgubisz zbędne kilogramy? Istnieje bowiem przekonanie, że od tłuszczu się tyje. Podczas korzystania z diety ketogenicznej organizm pozyskuje energię z ciał ketonowych, które powstają na skutek rozpadu tłuszczów.
Zalety diety Keto:

  • Skutecznie walczy z nadmierną tkanką tłuszczową
  • Ma obniżoną zawartość węglowodanów
  • Będąc na diecie keto masz większe uczucie sytości, lepsze samopoczucie oraz wykazujesz większą efektywność w pracy i na treningach

Przykładowy dzień diety KETO

  • Jajka faszerowane na zielono z rzodkiewką, pomidorami i kiełkami
  • Ryba panierowana z bekonem i brukselką
  • Kiełbaska z serem i bekonem podana z cebulką zasmażaną

Dieta ketogeniczna - postaw na efektywne odchudzanie

Zdecydowanie ograniczając dostarczanie do organizmu węglowodanów, będziesz w stanie zrzucić całkiem spory zapas zbędnych kilogramów! Przejdź w stan ketozy wraz z pomocą Zdrowego Cateringu i przekonaj się, jak skupiając się w diecie na tłuszczach, można spalić tłuszcz. Dieta ketogeniczna w szczególności polecana jest dla osób zmagających się z otyłością i tych, którzy liczą na szybkie efekty odchudzania.

Spis treści

Wymieniaj punkty na dietę!

Program lojalnościowy - zbieraj punkty i wymieniaj na dni darmową dietę!

Ostatnia aktualizacja